Sabtu, 4 Disember 2010

SAMPAI HATI AWAK

SAMPAI HATI AWAK
buat saya macam ni...
awak biar saya sendiri.
saya rindu awak...
tapi awak rindu ke kat saya?? 
saya sentiasa teringatkan awak...
tapi awak ingat ke saya....
saya simpan gambar2 awak..
awak simpan lagi??
saya pakai lagi rantai awak..
saya sayang awak..
semuanya barang yang berkaitan dengan awak saya sayang
saya x sanggup nk buang..
tapi awak?
awak dah buang saya...

SAMPAI HATI AWAK
tinggalkan saya macam ni...
saya ingat kita mampu bertahan..
tak sangka kecundang di tengah jalan...
saya sangka saya kuat...
x sangka saya rebah dalam bayangan awak..
senang-senang je awak pergi kan..
saya nk sambut tangan awak kembali..
tapi awak dh makin jauh..
saya x mampu awak..
x mampu nk berpaut pada tangan awak lg...

SAMPAI HATI AWAK
apa salah saya pada awak?
kenapa buat saya macam ni?
apa salah saya kt awak?
cakapla awak...kenapa awak senyap je...
kalau ada salah saya, maafkan saya...
saya sudi maafkan salah awak juga..
tapi tolong jangan buat saya tertanya2 smpai sekarang..
kenapa dengan kita awak?
awak, cakapla...janganla senyap macam ni..

SAMPAI HATI AWAK
saya ingatkan kita bahagia..
saya ingatkan mampu kecapi impian kita bersama..
saya ingatkan saya puteri kepada awak..
tapi x sangka duri dalam hati awak..
saya dah buat yang terbaik untuk awak..
tapi x sangka akhirnya macam ni..


SAMPAI HATI AWAK
balas sayang saya macam ni..
balas cinta dan kasih saya macam ni..
awak biarkan je saya pergi..
sampai hati awak kan..
dulu, awak akan pertahankan saya dalam semuanya..
saya x minta budi saya dibalas
cuma minta kasih dan sayang
salah ke awak??
salah ke? awak, cakapla dengan saya...cakapla..

SAMPAI HATI AWAK
buat saya terluka macam ni..
awak bahagia? awak suka?
saya derita..saya terseksa..saya kecewa..saya terluka..
sebab awak..
mana janji manis awak? mana kasih awak?
kalau saya boleh, kenapa awak x boleh?
kita cuba awak..kita cuba..
cuba untuk kebaikan..
cuba unuk kebahagiaan..
sampai hati awak berubah sampai macam ni..

SAMPAI HATI AWAK
di saat saya perlukan awak, awak sentiasa ada dengan saya
saya bahagia awak..
awak pndai ajar saya untuk bercinta..
indahnya dunia..
awak kasih saya bagai seorang isteri, bagai seorang puteri..
tapi sekarang
awak ajar saya untuk benci awak..
awak buat saya sakit tengok awak..
hati saya sakit awak..
hati saya awak..
hati saya..
hati yang awak pernah miliki dulu..

AWAK
kalau masa boleh diputarkan kembali..
saya ada satu permintaan..
boleh x awak jangan ajar saya untuk bercinta sebegini?
setia sampai mati?
berkasih sentiasa disisi?..
boleh x awak??
sebab sekarang saya terpaksa hadapinya sendiri...
saya terpaksa hipokrit dengan diri sendiri..
saya terpaksa tipu perasaan saya sendiri..

AWAK
saya rindukan awak..
saya rindukan gelak tawa dengan awak..
saya rindukan perhatian awak..
saya rindukan ayat cinta awak..
saya x nak orang lain..
saya x bersedia nk bagi hati saya pada orang lain..
saya tunggu awak..
saya tunggu awak kembali dengan saya..

SAMPAI HATI AWAK
dulu, saban malam awak teman saya..
tapi sekarang, bayangan dan mimpi awak yang teman saya..
air mata dengan kenangan awak yang temani saya..
mesej-mesej lama awak yang temani hari-hari rindu saya..
awak x tau..pernah ke awak tau?
kalo awak tau, awak x kan tinggalkan saya mcm ni kan......

SAMPAI HATI AWAK BUAT SAYA MACAM NI
awak buat saya berharap lagi..
awak, saya nk buang kenangan dengan awak..
tapi saya x boleh..
awak, fahamilah isi hati saya..
tolongla jangan buat saya macam ni..
kenapa dengan hati saya? kenapa saya susah nk lupakan awak?
kenapa bayangan awak masih mengikut saya?
cakapla awak..jangan la diam je..
saya rindu nak dengar suara awak..

SAMPAI HATI AWAK KAN?
SAMPAI HATI SANGAT-SANGAT..
saya tau, saya x sempurna..
saya ada cacat celanya..saya ada salah dan silapnya..
tap awak janganla minta saya sesempurna HAWA..
saya  xboleh awak..
saya cuma nk minta awak terima saya seadanya..
sebagaimana saya terima awak tanpa bayangan orang lain..
saya terima awak..saya terima..
kalau x, kasih dan cinta saya tak akan sekuat ini..

SAMPAI HATI AWAK
buat saya menangis bila teringatkan awak..
ye awak..saya menangis..
dan sekarang pn..
saya menangis awak..
saya kalah lagi..
saya kalah dengan cinta awak..
sampai bila saya nk macam ni..
awak seksa perasaan saya.. 
awak buang cinta saya..
senang-senang je awak minta saya lepaskn awak kan?
awak..balikla...balikla ke dlam hati saya..
saya rindu awak..
saya sayang awak..
awak janganla seksa perasaan saya lagi...
saya dah penat awak...penat..

SAMPAI HATI AWAK KAN..
sampai hati awak lukakan hati saya..
sakit awak...sakit...

Ya ALLAH..beratnya dugaan yang Kau berikan kepadaku......

AWAK...........................AWAK........
Saya nak pergi dulu..
saya nk tinggalkan kenangan awak..
takpe awak..saya akan cuba...
TERIMA KASIH AWAK..
terima kasih sebab dah buat saya macam ni..
terima kasih sebab dah lukakan hati saya..
terima kasih sebab awak dah berjaya buat jiwa saya terseksa...
terima kasih awak...
terima kasih kerana pernah mengizinkan saya memiliki hati awak..
dan sekarang..
terima kasih kerana telah membuat saya untuk belajar membenci awak...
terima kasih awak...
terima kasih sangat-sangat...



5 ulasan:

  1. ko ni, asyik gelak je..post sedih pn nk gelak jgk ke?
    sampai hati ko fido..sob3..;((

    BalasPadam
  2. hahahaha..
    aq mmg suke gelakkan kaw
    sebab kaw pown suke gelakkan aq

    BalasPadam