Selasa, 19 April 2011

Assalamualaikum....




dengan ini saya mengumumkan....
minggu ini....
meruapakan...
minggu...
yang...
berjaya...
membuatkan...
saya stress...
saya tension...
saya penat..
dan saya perlu bersabar....
cuba bersabar even pernah rasa nak menangis sebab terlalu penat...
ye ! itula saya !
yang mudah sangat nak menangis bila stress......
rasa nak marah sebab terlalu tension.....

FINE !

saya ada 4 program yang berbeza on this weekend...
4 program dalam 3 hari....
program kolej and blok...
ada retest and quiz....ada presention....
ada program kelab.....ada program seminar....
saya perlu terkejar-kejar...
nak rushing bagai.......nak settle itu ini....
nk kejar mandi awal gara2 masalah bekalan air yang i think, totally suck.....
URRGHHHHHHHH......





saya penat...

SANGAT PENAT....

DAMN EXHAUSTED..................



Ya Allah....

Permudahkan la segala urusanku.....Kau persihatkan la tubuh bdanku....
berkatilah segalanya Ya Allah.....

AMIN.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan