Isnin, 11 Jun 2012

Spaggeti Sesedap Rasa.

Assalamualaikum…

Rajin pulak aku update blog lately kan? Padahal tengah final exam..haha! ini la namanya release tension…
Ok, entry pasal makanan. Makanan ni boleh jumpa kat mana-mana je tapi aku nak cerita yang ada dalam café kolej aku.

Spageti.

Tau tak spagetti tu apa? Alaa, yang mee berkuah tu..Actually aku jarang makan spaghetti. In fact, kalau kakak-kakak buat kat rumah pun, aku tak makan. Pasai apa? Pasai dia daging. And aku expect, ramuan kuah dia dalam tu semua daging. For the information, saya tak makan daging. Hehehe..
Tapi masa sem 4 kalau tak silap, apehal entah boleh plak aku tiba-tiba selera tengok ada orang tu makan spaghetti kat kolej. Then aku tanya la abang café tu, kuah dia ayam or daging. Abang tu kata, “ayam dik..”. Haa apelagi, berdesuppp aku order. Kehkehkeh..

Sekali dah makan, serius sedap. *budak baru belajar makan memang macam ni…sobs*.
Nah nah…cik syieda aza bagi tengok gambar je ok? Heee…Selamat Menikmati…J

Spaggeti baru sampai. mehmeh.

kacau kacau sikit~

Taraa..licin ! hahaha,


1 ulasan: