Rabu, 19 Oktober 2011

Barang Wajib Perempuan Kalau Keluar...T___T

Assalamulaikum…

Dengar! Dengar ! bajet macam aku nak buat pengumuman pulak kannnnn…haha !
baru2 ni kan, saya blogwalking la kat kat blog siapa-siapa pun..bukak punya bukak, cek punya cek, saya  terjumpa la entry hamba Allah ni yang bertajuk “APEHAL PEREMPUAN KALAU KELUAR BAWAK BEG SAMPAI NAK SEBESAR DUNIA EH?”.
Ok..x sentap pun dgn tajuk dia sebab beg aku x besar pn..ngeh3~~
Orang ramai ni terutama lelaki la, memang ngade2 nak tau apa barang dalam beg kita kannn..(kita tu merujuk kalau awak perempuan la yee…errrrrrrrr)
So, bila baca tajuk entry budak tu, buat aku nak balas dengan bagi contoh apa barang yang aku bawak..
Konon nak balas2..ko hengat die suami ko?? Haha..x kisahla, aku nak bg jgk feedback !

ni bukan beg aku ! hehe...

so, setiap kali aku nak keluar pergi mana- mana pun, barang wajib yang mesti aku sumbat dalam beg aku ni antaranya ialah : 

dompet lerrr...dalam ni la aku simpan Duit..IC..Lesen..Kad Bank..Kad Matrix





hanset...Celcom 1...Maxis 1..hehe~




bedak kompek..perfume Avon..gincu avon..losyen vaseline..orang pompuan kannnnn....hehe





tisu ! lap lap sikittttt~~

so..itu la barang yang kita orang biasa bawak...barang yang luar biasa tu, tengok keadaan ok..
kalau kena bawak jugak, kami bawak la..
hoho~

ok..dah..tu je..papai~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan