Selasa, 18 Januari 2011

Baru OK~

Assalamualaikum....;)

Warghhh...sangat lama ye dah x update blog..bukan x nak tapi dah memang x nak la! Hahaha..ngeng~!
Xde la..sebab baru balik kampus ni, means baru ada line cun utk bkak blog..
Kt rumah line slow..tambah2 musim ujan..mmg line lembab..mcm siput oink oink daaaa...
Siput oink oink pn lg laju kot!
So, entry kali ni psal yg baru...apa yg baru?

SEMESTER BARU...welcome ya..

Skang aku dah dlam tahun 2, semester 4..
Sem ni aku amik 7sbjek bersamaan dgn 21kdt hours...paper Management Information System, Bisnes Law, Bisnes Report Writing, Marketing Management, Statistik Gunaan, Aplikasi Komputer, Prinsip Ekonomi...

Hampir semua paper kick!! Memang la tak de subjek yang senang kan dalam blaja..kalau senang, x mencabar minda la plak kan...plus, kos Bisnes admin memang asyik sgt amik 21kdt every sem...giloshhhh~!

Harap2 aku boleh bawa la..INSYAALLAH...smoga aku mampu buat yang lebih baik dan terbaik lagi berbanding sem2 lepas..AMIN!
Sem ni, konon2 azam la kan, azam tahun baru..nk gemuk la..siyess~
Kalau org lain nk kurus, aku nk gemuk...sebab tiap kali cuti, balik pahang, jmpa membe2, jmpa kawan2, saudara mara, most of them  msti akan tegur badan aku mkin krus...
Napa syida,  makin kurus? Ko terlebih study ke? Xde cafe ke kt sana?
Aigooooo~~

Bukan la...dah mkan bnyak dah...tp badan x naik2 jugak...
Metabolisma badan sy tinggi la...=_=”
No diet2! Makan je syida..asalkan kau bahagia...*erkkk, mcm la aku pernah diet sbelum ni....*
Haa..ok la..sgt x tau nk bebel apa..stakat ni, psal pembukan sem baru ni je..
Esok ada klas pagi...perlu tido awal...

Haii semangat belajar...sangat memerlukan anda sekarang...;)

“YA ALLAH..PERMUDAHKANLA SEGALA URUSAN KU DALAM MENUNTUT ILMU MU...BERKATILAH ILMU KU..JAUHKAN LA DAKU DARI SIFAT MALAS...AMIN.....”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan