Jumaat, 30 Disember 2011

BYE2 2011

Assalamualaikum...

ehekk! baru nak update blog selepas sekian lama..xdela lama sangat pun...bukan apa, saja nak beri laluan kat lecturer subjek Aplikasi Komputer aku meninjau blog ni untuk diberi markah untuk assignment...haa, jangan main kau..assignment aku buat blog...nasib baik dh ada...cuma sebab lecturer nak tengok kan, so entry before kena la ngam dgn apa yang dia nak and ayat pun kena baik je..huhu..*hipokrit jap*

so what date is today?? eh, mcm cikgu cikgi tanya anak murid plak kan? hari ni hari apa murid-murid?? hari sabtu cikgu...bape haribulan arini murid2? 30 haribulan 12 cikgu, jawab anak murid lagi ! PANGGGGG ! noob je rase..hoho..

so, arini merupakan hari terakhir bagi tahun 2011...tahun yang aku rasa banyak sangat kenangan..tak kira pahit manis..berduka...gembira...menangis...ketawa....rindu...benci...tapi takpe, semuanya dihadapi dengan senyuman...

so, untuk tahun 2012...aku bakal menginjak ke semester 6...dimulakan dengan final exam...

AZAM ? Sorry...saya tak pernah memasang azam apa2 untuk setiap tahun...bagi aku, kalau nak aim sesuatu, nak target something yang korang nak, bila-bila pun boleh...penyudahnya, azam yang dipasang tu tak pernah pn tercapai...ye dakk ?  NIAT itu perlu...itu kan sama dengan Azam..

so, 2011...SELAMAT TINGGAL...SEMUA KENANGAN SEDIH 2011 SAYA NAK TINGGALKAN..
KENANGAN MANIS, SAYA AKAN BAWA NYA BERSAMA 2012....

wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan