Sabtu, 26 November 2011

ME AND MINE..;)

Assalamualaikum..;)

hello readers...sihat2 kah semuanya? harap2 sihat la ye..kalo tak sihat, sila jaga kesihatan..sekarang musim hujan..tempat aku belajar ni pun cuaca x menentu...tempat aku lahir pun sama jgk..cuaca tak menentu! 

tempat aku lahir??? motifff??

*pangggg !* rumahku syurgaku la..kat Pahang nu..
aku kan area Pantai timur..memang musim sekarang musim hujan ! huuuu... 

entry aku untuk arini adalah mengenai saya..itu cakap orang Melayu..
cakap omputih, about myself ! kihkihkih..

manager to be katakan~~


Nama diberi, Azatul Samsida Bt Sulaiman..saya berumur 21 tahun..errr, bulan 12 ni genap 22 ! haha..
lahir pada 25 Disember 1989 di Kampung Paloh Hinai, Pekan, Pahang..
ye.ye..tempat Dato' Najib tuu...our Prime Minister..;)
sekarang sedang menyambung pelajaran di peringkat Ijazah Sarjana Muda..Im taking Business Admins..
yuppp ! bussinesswoman-to-be la kan aku ni..*wink wink* INSYALLAH..

Matrik nombor 196539...cun seyhh matrik nombornya ! *panggggg* 

model tak berbayar DPP Eon ^_^

kini berada dalam Semester 5..Stayed at Dewan Penginapan Pelajar EON..
EON the BEST wooo..bangga! bangga ! hehe...

saya merupakan anak yang ke 9  daripada 11 orang adik beradik..
yee, adik beradik saya ramai..
Alhamdulillah..Rezeki Allah bagi..abang ada 4 orang..kakak ada 4 orang and adik ada 2 orang..:)
anak saudara pulak ada 12 orang...meriah kot rumah kalau time balik kampung semua...

keluargaku..ni baru separuh tau..hehe~

Saya suka warna hijau..damn love ! hehe..sebab warna hijau cantik..lembut je kalau tengok..;)

so, lagi 1 sem lagi nak abiskn belajar kat sini..harap harap, semuanya berjaya la..
AMIN !

p/s : takut nak abiskan sisa sisa semester separa akhir ni..huhu~



Tiada ulasan:

Catat Ulasan