Isnin, 14 Februari 2011

Serik beb ! Serik......

Salam sejahtera..

Terasa nak buat entry baru la..tangan ni gatal je nak menaip kt ladtop.. Rajin la pulak kan ?!
Tapi……tak tahu la pulak nk buat entry ape.. tangan dh gatal sgt ni ! tangan utk study and salin note x rajin plak kannnn? Goshhhh!
haaa, OK ! kalau nak merepek membebel mengarut membising menyemak menyamak  cerita psal arini boleh? Kes kuliah..

Td masuk kelas PRINSIP EKONOMI.. With my BFF, IRA.. Masuk2 je, lepas punch card, dah ada budak2 lain dlam kelas tuh…kelas ni ada 100lebih students.. tapi bila masuk, dah duduk kt seat depan sekali, tgk bdak perempuan cina and melayu ni bz semacam je..kejap ke computer kt meja lecturer..kejap ke meja sndiri plak.. Lepas tuh, asyik plak die menyalin kerja.. mcm org yg kena antar assignment las minit je ! Ishh..musykil aku..biarla depa..

Tapi, bila tgk budak2 lain dalam kelas tuh, sibuk duk menyalin jugak..buzy betul ! weii, korang ni knape? Semua bukak kertas, salin ape ntah..yang baru masuk pn, trus buat buzy bukak kertas bila dah duduk..I wonder why ok !
Isshh! Memang x bole jadi ni… ha, Tanya budak belakang ni la…


Kami : eh..korang buat apa ni?
Dia : buat kuiz yang lecturer bagi tuh la.. die bagi dalam learning zone.. ada 183 soalan…Multiple Choice je..x tau eh?
Kami : ktorg x tau la plak..lecturer nak arini ke?
Dia : a’ah arini..mende ni masuk utk carrymark tau..


Krekkkkkkk! Saya pandang ira, ira pandang saya…dalam hati ni..”damn ! aiii punye la sikit soalan lecturer bagi and aku x buat 1 habuk pn lagi !”
Sepantas kilat, kertas dikeluarkan and sesi copy mengopy berjalan dengan lancarnya..hehe~
Lancar sebab budak2 lain pn sedang  syookk buat mende yang sama..plus, kebanyakkan drpd diorg, mmg ada kertas jawapan sebijik !

Nasib baik lecturer masuk lembab  lambat..boleh la saya siapkan 80% copy..lg 20%, masa lecturer mengajar..
Lagi 1, nasib baik jugak lecturer ekonomi ni baik gilerr…sempoi…die tau kitorang dlam kelas tuh masih lagi tgh mengopy..tapi die x kisah..as long as jangan obvious sgt smpai xdengar lecturer ajar..hahaha~

So, memang taubat giler la.. since balik U ni, I admit, memang x de bukak learning zone..
Hmmm, facebook bukak sangat..learning zone x bukak..padan muka aku..
Huwaaaa, bukan salah saya…kelas baru sehari.. kadang2 lecturer xde update apa2 pn..saya pun malas la nak bukak lagi..cewah3, backup diri sendiri nampak?? Ehh, haruslahhhhh..;)

Maaf Puan Faizah..tapi xpe, saya dah berjaya hantar kan? Hehe..
Lepas ni, akanku pastikan Learning zone dibuka hari2..serik weiii…
183 soalan tuh..buruk giler kertas jadinya..arrghhhhh~

So, sila jangan jadi macam saya..budak malas memang cmni..suka buat kerja last minit..aigooo~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan