Isnin, 30 November 2009

kawan............

kawan....aku ada rmai kwan..mcam2 prngai kwan aku dh jmpa.....yg ska kite,yg x suke kite....biasa la...kite x prnah prfect...di pndgan mata org laen,aptah lg......kdg2,kite cba buat yg trbaik utk kwan kite tp kwan kite x sedar........pedih dan skit ati kn ble kne kutuk ngan kwan2 sndiri??? biasa la...kawan bleh mnjadi lwan...hehehe....depends kt org 2la...WHATEVER........life aku ngan kwan2 mse primary n secondary skul,hepy sgt2....aku dikelilingi kwan2 yg baik ati,suka suki brsme2....tp ble aku stat msuk skul len, n aku stat brcnta utk prtama kalinye,kwan2 aku trus jd msuh dlam slimut.......stiap prgerakan,stiap butir bcara,smua mahu dketahui.....kdg2,rse diri terkonkong sngat2....smpai kn kwan mtak aku buat plhan antra kwan or bfren??? so sorry,aku x tau nk bg jwapan ape,aku x dpat nk pk.......laz2,aku buat kptusan,kluar dr geng n mncri kwan2 yg lbh baik...alhmdulillah.....aku dpat ape yg aku nk..aku rse kwan aku yg bru tp lme 2 lbh baik..huhu...bkan mksd aku yg lme 2 truk tp ntahla..hard 2 say....tp aku ttap syg sume kwan2 aku....aku dh pnat ngis,dh pnat dgr dorg ktuk aku....smpai ble aku bole than kn.................tp aku ykin dgn hukum karma....ape yg diorg buat kt aku,pasti akn trkena kt diorg smula....x kire dlam bntuk keadaan cmne pn...bukan niat aku nk sumpah diorg tp aku kalo boleh,nk diorh rasai apa yg aku rse,apa yg aku alami........sangat sedih......hnya krana kawan.................................................................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan